شماره
3
تیر 1403

شماره سوم راکت‌نامه

تسلط بر ابزارهای هوش مصنوعی و امنیت در توسعه نرم‌افزار

مصاحبه‌های اختصاصی با پیشروان صنعت فناوری در ایران

ماهنامه سوم “راکت نامه” یک تجربه متفاوت و منحصر به فرد در دنیای برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این شماره، تمرکز بیشتری بر کاربردهای واقعی و عملی ابزارهای پیشرفته در توسعه نرم‌افزار داریم. از معرفی ۴ ابزار هوش مصنوعی برتر که مخصوص برنامه‌نویسان طراحی شده‌اند تا بررسی عمیق نحوه هش کردن پسوردها در نودجی‌اس با استفاده از کتابخانه Bcrypt، همه و همه در این شماره گردآوری شده‌اند تا شما را با جدیدترین و بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها آشنا کنند.

در این ماهنامه همچنین به سراغ شرکت‌های ایرانی موفق رفته‌ایم و در مصاحبه‌هایی اختصاصی با مدیران پروژه و مهندسان DevOps، از چالش‌ها و موفقیت‌های آن‌ها در مسیر توسعه نرم‌افزار و مدیریت پروژه‌ها می‌شنویم. این مصاحبه‌ها، بینش‌های ارزشمندی را برای هر توسعه‌دهنده و علاقه‌مند به دنیای فناوری به همراه دارند.

اگر به دنبال راه‌های جدید برای بهبود مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و آشنایی با ابزارها و تکنولوژی‌های به‌روز هستید، ماهنامه سوم “راکت نامه” یک منبع بی‌نظیر برای شماست. این شماره را دریافت کنید و به جامعه‌ای از برنامه‌نویسان حرفه‌ای بپیوندید که به دنبال یادگیری و پیشرفت مداوم هستند. فرصتی برای یادگیری، الهام گرفتن و استفاده از بهترین ابزارها و روش‌ها را از دست ندهید.

جهت دانلود فایل PDF شماره سوم راکت‌نامه، آدرس ایمیل خود را در این باکس وارد نمایید.
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *